Forbes o grywalizacji

Forbes o grywalizacji

O grywalizacji i jej pozytywnym dla świata biznesu wpływie mówi się coraz częściej. Niedawno wspomniał o nim magazyn Forbes.

„Coraz ciekawsze zastosowanie dla grywalizacji znajdują również specjaliści od rekrutacji. Stosują ją, ponieważ zwiększa skuteczność kampanii rekrutacyjnych, często obniża jej koszty, a jednocześnie czyni ją oryginalną, innowacyjną i atrakcyjniejszą dla kandydatów. Ci ostatni czują się natomiast znacznie swobodniej w rekrutacji opartej na zabawie czy grze niż podczas tradycyjnego naboru, a do tego często mają okazję mierzyć się z zadaniami podobnymi do tych, z którymi przyjdzie im się mierzyć w przyszłości – po podjęciu pracy.” – tak o grywalizacji pisze jeden z redaktorów biznesowego magazynu. W artykule poza pozytywnymi aspektami wykorzystania grywalizacji w procesie rekrutacji, przytoczone są także badania potwierdzające jej skuteczność oraz przykłady wielu marek wykorzystujących ją u siebie. Pokazuje to jak wiele grywalizacja może zmienić oraz, że nie ogranicza się do tylko kilku branż o podobnym charakterze, ale jest narzędziem wszechstronnym.

Całość artykułu można przeczytać tutaj.

Być może ten artykuł zainspirował Cię do tego by zastosować grywalizację we własnej firmie? 
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat grywalizacji i wprowadzić ją w profesjonalny sposób skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub poprzez media społecznościowe :