Gdańsk sprawia, że jesteśmy na fali ciągłego doskonalenia
pozytywnie patrzymy w przyszłość
Poznaj świat Grywit
Historia marki
Założycielką i pomysłodawczynią Grywit jest Anna Jankowiak. Wieloletnie doświadczenie w pracy w General Electric na stanowisku dyrektora zarządzającego w Pionie Informatyki, a także rola managera pozwoliła jej poznać potrzeby oraz oczekiwania Zarządu w zakresie produktywności, a także wyników osiąganych przez pracowników. Tradycyjne metody motywacji nie przynosiły rezultatów, dlatego w 2010 roku postanowiła wprowadzić w życie nowoczesny program, który w dużym stopniu przyczynił się do zwiększenia zaangażowania, efektywności i integracji pracowników, a przez to również do szeregu oszczędności oraz wzrostu wyników w firmie.
Grywit już teraz może poszczycić się wieloma nagrodami i nominacjami. Jesteśmy uznawani za ekspertów w dziedzinie grywalizacji i częstymi prelegentami na ogólnopolskich czy międzynarodowych konferencjach..
Posiadamy opinię o innowacyjności technologii na skalę międzynarodową
„Wdrażanie technologii Grywit jest innowacyjne na skalę międzynarodową, która powinna zostać wprowadzona jak najszybciej na rynek, aby rewolucjonizować dzisiejsze usługi (…) w celu wywołania innowacji, wydajności lub zaangażowania”.
Politechnika Gdańska, 2019r.
Patrzymy w przyszłość i nieustannie szukamy innowacji
Cały czas się rozwijamy i szukamy nowych rozwiązań. W niedalekiej przyszłości planujemy tak rozwinąć naszą technologię, aby opierała się o sztuczną inteligencję, która będzie analizować zachowania użytkownika i adaptować się do jego potrzeb.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej sprawdź naszą prezentację
Złote Skrzydła HR Innovations 2019
Gamification Specialist of the Year 2019
Zwycięzca Innovation 2018, Agencja Rozwoju Przemysłu
Nasze realizacje
Chcesz zwiększyć zaangażowanie i produktywność pracowników w swojej firmie, a jednocześnie podnieść zyskowność prowadzonego biznesu? Dzięki naszym usługom zaobserwujesz nie tylko szybki wzrost sprzedaży. Używając nowoczesnych aplikacji do grywalizacji osiągniesz postawione sobie cele i zbudujesz nowe nawyki. Nasze programy z wykorzystaniem grywalizacji zwiększają motywację sprawdzą się w każdej branży – zapraszamy do współpracy!
Program lojalnościowy
Firma NAOS
Celem było zwiększenie sprzedaży oraz zwiększenie lojalności i umocnienie pozycji marki wśród producentów kosmetyków. W programie ujętych było około 1000 osób.

Aplikacje eventowe
PMU Gold Conference Cater pilarAT
TRENferencja
Celem grywalizacji podczas wydarzeń było między innymi zwiększenie zaangażowania w wydarzenie, a także zmotywowanie uczestników do networkingu, robienia zdjęć z prelegentami, partnerami oraz innymi uczestnikami, ale także zapisywania złotych myśli z prelekcji. W programach łącznie wzięło udział około 400 osób.

Nasz zespół
Zawsze pozytywni nastawieni i pełni nieszablonowych pomysłów 🙂 Wszyscy bardzo lubimy psy, dlatego możesz je znaleźć na naszej stronie.

Anna Jankowiak
owner and founder
Supermoce: nawiązywanie relacji, empatia, wizjonerskie spojrzenie, otwartość, zaraźliwa energia i motywacja charyzma.
Pasjonatka grywalizacji i angażowania pracowników. Założycielka i właścicielka firmy Grywit oraz propagatorka korzystania z nowych technologii. Jest jedną z najlepszych ekspertek na rynku, specjalizującą się w długofalowym angażowaniu pracowników i klientów poprzez grywalizację. Jest również częstym prelegentem nie tylko na ogólnopolskich konferencjach, ale również na największych konferencjach branżowych w Europie

Paulina Kinicka
it project manager
Supermoce: ciekawość świata, szczegółowość, pracowitość na poziomie high, empatia, upartość w dążeniu do celu, zmysł estetyczny, kreatywność, pozytywne nastawienie.
Paula jest osobą niezwykle ciekawą świata, nigdy się nie zatrzymuję i szuka inspiracji w ludziach oraz otoczeniu, zawsze dąży do doskonałości w tym co robi. Gdyby miała możliwość, poleciałaby na misję załogową na Marsa. Podstawą dobrych relacji dla Pauli jest szczera rozmowa i otwartość. Uwielbia podróże, bouldering, żeglarstwo, jazdę na rowerze i wegańskie jedzenie.

Piotr Raczyński
product manager
Supermoce: wewnętrzny spokój, rzetelność, wytrzymałość, zaangażowanie, pozytywne nastawienie, rozwaga, multitasking, kreatywność.
Piotr, zawsze opanowany i gotowy do rozmów z klientami. Doskonały detektyw, który lubi zagadki i nowe wyzwania. W czasie wolnym lubi pograć w siatkę plażową, napić się dobrego wina i śledzi na bieżąco rozgrywki piłki nożnej.

Paweł Sokół
junior fullstack dev
Supermoce: analityczny umysł, proaktywność, rozwiązywanie problemów nierozwiązywalnych, pozytywne nastawienie i szybkość połączona z precyzją.
Dokładne planowanie, krótka analiza i perfekcyjne wykonanie. Paweł nie lubi nie dbałości i zawsze sprawdza najmniejszy szczegół. Paweł pasjonuje się programowaniem stron i aplikacji mobilnych. Fan Marvela, w wolnych chwilach czyta komiksy.

Joanna Grużewska
gamification specialist
Supermoce: pomysłowość, zawziętość, wielozadaniowość, zawsze stara się przewidzieć co może się wydarzyć.
Joanna to typowy człowiek orkiestra, zrobi każdy task, który z pozoru może wydawać się niewykonalny. Pomysłowy dobromir, który zaraża kreatywnością. Na swoim balkonie hoduje pomidory.
I cała reszta zespołu IT, która nie lubi się ujawniać 🙂

Grywit Anna Jankowiak realizuje projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych”. Program jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Grywit Anna Jankowiak realizuje w ramach projektu SPEKTRUM projekt o wartości 23000 netto
Wartość dofinansowania ze środków Unii Europejskiej wynosi 21850 PLN netto.
Celem realizacji projektu jest zniwelowanie skutków pandemii COVID-19.
