
FRIDAY CASE STUDY#20 UP
Dzisiaj piątek, a wraz z piątkiem jak co tydzień na naszą stronę wpada nowe case study !
Jak myślicie w jakim obszarze znalazł się ten projekt ?
Nie będziemy trzymać was w niepewności i spieszymy z odpowiedzią . UP to gra stworzona dla sieci franczyz bankowych
.
Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży oraz zaangażowanie pracowników we wszelkie inicjatywy tworzone przez bank
. Aplikacja wspiera także rozmaite konkursy wewnętrzne dla sprzedawców.
Zamiast standardowej i często zawodnej formy komunikacji – np. maili lub niewidocznych komunikatów – pracownicy cały czas mają dostęp do informacji o bieżących konkursach – nie tylko sprzedażowych i wynikowych – ale też zupełnie nieformalnych w obrębie własnego miejsca pracy.
Jesteś zainteresowany grą UP? Podziel się tym z nami w komentarzu!
Jeśli chciałbyś skorzystać z naszego projektu skontaktuj się z nami! Jak to zrobić? Korzystając z maila: info@grywit.pl lub telefonicznie: +48 731 218 118.
#CaseStudy
#GRYWIT
#AnnaJankowiak
#AngażujeszWygrywasz
#Grywalizacja
#GrywITacja
#Bank
#Zaangazowanie
#AplikacjaDlaPracowników
#AplikacjaDlaPracodawców
#AplikacjaDlaBanku
#Sprzedaż
#Konkursy
#PoprawaWynikówSprzedaży
#Pracownicy
#Pracodawcy