Tegoroczny raport Digital 2021 wykazał, że z zasobów Internetu korzysta około 4,6 miliarda ludzi na całym świecie. Biorąc pod uwagę statystyki, dziennie spędzamy średnio 6 godzin i 54 minuty przeglądając social media takie jak Facebook, Instagram czy też Youtube.
Daje to ogromny potencjał do aktywizowania pod kątem aktywnego uczestnictwa we wszelkiego rodzaju wydarzeniach. Mimo ogromnej ilości osób aktywnych w Internecie nie każdy cechuje się tak dużą aktywnością na wszelkiego rodzaju konferencjach biznesowych czy innego rodzaju eventach. Nie bez powodu organizatorzy bardzo często narzekają na “bierne uczestnictwo”, ograniczające się wyłącznie do słuchania czy też sporządzania notatek.
Zastanawiasz się jak możesz zachęcić uczestników Twojego eventu do aktywnego uczestnictwa?
Coraz częściej mamy do czynienia z pojęciem grywalizacji, zwanej też gamifikacją. Co to takiego? Jest to strategia, która za pomocą mechanizmów gry motywuje do podjęcia określonego działania, w zamian za nagrody i zdobywaną wiedzę.
Mamy rozwiązanie, które:
pomoże zintegrować uczestników Twojego eventu
Chciałbyś/abyś, aby nasza aplikacja była częścią Twojego eventu? Albo poznać więcej szczegółów?
Skontaktuj się z nami na