Grywalizacja
Interesuje Cię grywalizacja jako element strategii zaangażowania dla pracowników lub klientów? Stworzymy dla Ciebie strategię grywalizacji i aplikację angażującą pracowników, zobacz co oferujemy!
Lojalność i sprzedaż
Zbuduj razem z nami program lojalnościowy lub sprzedażowy oparty o grywalizację! Dowiedz się więcej poniżej 🙂
Czym właściwie jest grywalizacja?
Grywalizacja (również gamifikacja, z ang. gamification) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Metodyka bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych poziomów, wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, które są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.
Grywalizacja to sprawdzona metoda, która zwiększa motywację oraz ułatwia osiąganie celów, a do tego sprawdza się w każdej branży – zapraszamy do współpracy!
Grywalizacja to nasza specjalność
Od wielu lat tworzymy projekty oparte o grywalizację, czyli najprościej ujmując, o mechanizmy wykorzystywane w grach. Więcej możesz się dowiedzieć oglądając krótki film wyjaśniający działanie naszych aplikacji.
Wykorzystaj grywalizację do
Onboardingu lub/i preonboardingu
Rekrutacji i szukania talentów
Szkoleń i monitorowania postępów
Osiągania celów KPI lub wdrażania nowej strategii
Realizacji programów CSR
Integracji i zaangażowania pracowników
Strategie zaangażowania
W ramach naszej oferty budujemy strategie zaangażowania w oparciu o cele biznesowe firmy i grywalizację.
Strategia obejmuje:
- 40 h – konsultacji z zespołem Grywit
- Warsztaty kick off 2h online – analiza potrzeb, określenie grupy docelowej (graczy) i zaplanowanie działań.
- Zaprojektowanie strategii motywacji użytkowników (ustalenie celów użytkowników) poprzez grywalizację dla wybranej grupy. Strategia będzie zawierała wiedzę know how – wiedzę systemową, mechanizmy gry (np. mechanizm działania informacji zwrotnej), flow grywalizacji – punktacje, nagrody zewnętrzne, zaprojektowanie pętli informacji zwrotnej oraz pętli aktywności – dopasowanie do działania platformy i celu biznesowego.
Chcesz stworzyć z nami strategię zaangażownia lub dedykowaną aplikację grywalizacyjną do swojej firmy?
Zwiększamy sprzedaż poprzez grywalizację
Z raportu „The loyalty report 2018” wynika, że to przede wszystkim program lojalnościowy buduje dziś wrażenie, jakie konsument wynosi z relacji z marką. Deklaruje tak 71% klientów (odsetek jest wyższy w grupie złożonej z tzw. millenialsów i wynosi 75%).
Jakie są korzyści aplikacji lojalnościowej?
Monitoring transakcji sprzedażowych
Aplikacja jest istotnym i wymiernym wskaźnikiem spełnienia celów biznesowych każdego ze sprzedawców/dystrybutorów.
Dostęp do materiałów informacyjnych
Bazy potrzebnych dokumentów na wyciągnięcie dłoni - wszystkie informacje o produktach w jednym miejscu.
Łatwa komunikacja
Aplikacja na urządzeniu mobilnym jest prosta w obsłudze i umożliwia przesyłanie do sprzedawców/dystrybutorów komunikatów z przypomnieniem o danym zadaniu, a także informacji o pojawieniu się nowych produktów/elementów.
Zwiększenie sprzedaży poprzez grywalizację
Aplikacja motywuje uczestników do realizowania szkoleń z dziedziny sprzedaży i poszerzenia zakresu sprzedawanych produktów.
Aż 70% klientów poleci daną markę znajomym ze względu na atrakcyjny program lojalnościowy
Kreujemy ambasadorów marki i programu lojalnościowego
Dlatego w naszym programie lojalnościowym opartym o grywalizację stawiamy na budowanie ambasadorów marki i dążymy do tego, by sprzedawcy/klienci sami polecali program swoim znajomym, a sprzedaż była przyjemnością. Angażujemy emocje, poszerzamy wiedzę i budujemy społeczność naszego programu niczym Apple czy środowiska pasjonatów marki Harley Davidson.