Grywalizacja

Interesuje Cię grywalizacja jako element strategii zaangażowania dla pracowników lub klientów? Stworzymy dla Ciebie strategię grywalizacji i aplikację angażującą pracowników, zobacz co oferujemy!

Lojalność i sprzedaż

Zbuduj razem z nami program lojalnościowy lub sprzedażowy oparty o grywalizację! Dowiedz się więcej poniżej 🙂

Czym właściwie jest grywalizacja?

Grywalizacja (również gamifikacja, z ang. gamification) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Metodyka bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych poziomów, wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, które są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.

Grywalizacja to sprawdzona metoda, która zwiększa motywację oraz ułatwia osiąganie celów, a do tego sprawdza się w każdej branży – zapraszamy do współpracy!

Grywalizacja to nasza specjalność

Od wielu lat tworzymy projekty oparte o grywalizację, czyli najprościej ujmując, o mechanizmy wykorzystywane w grach. Więcej możesz się dowiedzieć oglądając krótki film wyjaśniający działanie naszych aplikacji.

Odtwórz wideo

Wykorzystaj grywalizację do

Onboardingu lub/i preonboardingu

Rekrutacji i szukania talentów

Szkoleń i monitorowania postępów

Osiągania celów KPI lub wdrażania nowej strategii

Realizacji programów CSR

Integracji i zaangażowania pracowników

Strategie zaangażowania

W ramach naszej oferty budujemy strategie zaangażowania w oparciu o cele biznesowe firmy i grywalizację.

Strategia obejmuje:

  • 40 h – konsultacji z zespołem Grywit
  • Warsztaty kick off 2h online – analiza potrzeb, określenie grupy docelowej (graczy) i zaplanowanie działań.
  • Zaprojektowanie strategii motywacji użytkowników (ustalenie celów użytkowników) poprzez grywalizację dla wybranej grupy. Strategia będzie zawierała wiedzę know how – wiedzę systemową, mechanizmy gry (np. mechanizm działania informacji zwrotnej), flow grywalizacji – punktacje, nagrody zewnętrzne, zaprojektowanie pętli informacji zwrotnej oraz pętli aktywności – dopasowanie do działania platformy i celu biznesowego.

Chcesz stworzyć z nami strategię zaangażownia lub dedykowaną aplikację grywalizacyjną do swojej firmy?

Zwiększamy sprzedaż poprzez grywalizację

Podejście klientów i dystrybutorów do lojalności zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek. Rośnie świadomość, a wraz z nią oczekiwania. Nowa lojalność łączy racjonalny rachunek z emocjami i wykracza poza zakupy, stając się podstawą relacji łączącej konsumentów z marką.

Z raportu „The loyalty report 2018” wynika, że to przede wszystkim program lojalnościowy buduje dziś wrażenie, jakie konsument wynosi z relacji z marką. Deklaruje tak 71% klientów (odsetek jest wyższy w grupie złożonej z tzw. millenialsów i wynosi 75%).

Jakie są korzyści aplikacji lojalnościowej?

Monitoring transakcji sprzedażowych

Aplikacja jest istotnym i wymiernym wskaźnikiem spełnienia celów biznesowych każdego ze sprzedawców/dystrybutorów.

Dostęp do materiałów informacyjnych

Bazy potrzebnych dokumentów na wyciągnięcie dłoni - wszystkie informacje o produktach w jednym miejscu.

Łatwa komunikacja

Aplikacja na urządzeniu mobilnym jest prosta w obsłudze i umożliwia przesyłanie do sprzedawców/dystrybutorów komunikatów z przypomnieniem o danym zadaniu, a także informacji o pojawieniu się nowych produktów/elementów.

Zwiększenie sprzedaży poprzez grywalizację

Aplikacja motywuje uczestników do realizowania szkoleń z dziedziny sprzedaży i poszerzenia zakresu sprzedawanych produktów.

Aż 70% klientów poleci daną markę znajomym ze względu na atrakcyjny program lojalnościowy

Kreujemy ambasadorów marki i programu lojalnościowego

Najważniejsze w budowaniu lojalności nie są wcale transakcje, ale zaangażowanie i emocje. Tak jak w małżeństwie – jeśli zabraknie tych dwóch aspektów, związek zacznie zmierzać do rozpadu. Program lojalnościowy powinien motywować do większego zaangażowania, niekoniecznie związanego z samą transakcją. Im więcej w kontakcie z marką poza transakcyjnego zaangażowania, tym większe szanse na lepsze efekty lojalnościowe.

Dlatego w naszym programie lojalnościowym opartym o grywalizację stawiamy na budowanie ambasadorów marki i dążymy do tego, by sprzedawcy/klienci sami polecali program swoim znajomym, a sprzedaż była przyjemnością. Angażujemy emocje, poszerzamy wiedzę i budujemy społeczność naszego programu niczym Apple czy środowiska pasjonatów marki Harley Davidson.

Zainteresowało Cię nasze rozwiązanie?

wellbeing-zero-waste-2022

Dowiedz się więcej