Case study #12 – Hot Race

Case study #12 – Hot Race

Hot Race to gra wdrożona na potrzeby eventów integracyjnych m.in. dla firmy CAT z branży budowlanej oraz dla firmy Ensono z branży IT. Gra jest świetnym przykładem na to jak można osiągać cele biznesowe poprzez dobrą zabawę i wykorzystanie technologii.

Zobacz więcej…

Case study #11 – Rock game

Case study #11 – Rock game

Rock Game to gra stworzona dla firmy z branży produkcyjnej w ramach wsparcia relacji z klientami B2B zarówno stałymi jak i nowymi. Klient poznaje firmę, buduje z nią relacje i zyskuje profity. Dla firmy jest to z kolei zwiększenie sprzedaży zarówno w przypadku dotychczasowych jak i dla nowych klientów.

Zobacz więcej…

Case study #10 – The Game

Case study #10 – The Game

W wirze codziennej pracy, szczególnie w bankowości, uczestnictwo w szkoleniach, działaniach onboardingowych, wpieranie employer branding firmy, a także udział w akcjach charytatywnych wymaga od nas sporego zaangażowania. Co jednak jeśli nie jest ono na takim poziomie na jakim byśmy chcieli my i nasi pracodawcy? Co by było gdyby przenieść się do średniowiecznego świata rycerskich walk, ratowania księżniczek i walki o tron? Tak zaczął się projekt The Game którego efekty zaskoczyły nas wszystkich.

Zobacz więcej…