The Game

The Game to gra wdrożona w instytucji bankowej liczącej ponad 4000 pracowników.

Jej głównym celem było zwiększenie poziomu uczestnictwa w szkoleniach oraz zwiększenie poziomu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) w firmie.  Udało się osiągnąć cel ponieważ wielu pracowników zwiększyło swoje zainteresowanie działaniami wspierającymi szpitale, domy dziecka czy zaangażowało się w akcje oddawania krwi.

Co więcej, uczestnicy nie grali jedynie na własny rachunek, ale w dużej mierze działali wspólnie celując do jednej bramki. Sprawiło to, że gra bardzo pomogła w networkingu wśród pracowników, co wiąże się z niezwykle ważną dla firmy kwestią, jaką jest dobra atmosfera pracy.

Fabuła „The Game” nawiązująca pośrednio do „Gry o tron” została bardzo pozytywnie odebrana przez pracowników.

Każdy z uczestników wykonał średnio 6 nowych zadań miesięcznie,wśród 6 kategorii dotyczących aktywności charytatywnych, wsparcia innego pracownika i organizacji warsztatów wewnątrz i poza firmą. Największą popularnością i wielokrotnością cieszyło się zadanie dotyczące udziału w akcjach charytatywnych.

Dzięki wdrożeniu gry klient zdobył pierwsze miejsce w globalnych rankingach pod względem uczestnictwa w szkoleniach. Co więcej oddziały w których gra została wprowadzona znalazły się w czołówce wszystkich dywizji banku w Polsce na zebrane fundusze charytatywne oraz zostały nagrodzone podczas grudniowej gali, za zaangażowanie w akcjach dobroczynnych.