Grywalizacja w kampaniach rekrutacyjnych

Grywalizacja w kampaniach rekrutacyjnych

Temat grywalizacji coraz częściej poruszany jest przy problematyce kampanii rekrutacyjnych. Jej zadaniem jest ułatwić skuteczne pozyskiwanie nowych pracowników i ułatwiać procesy rekrutacji na konkretne stanowiska. Wspomina o tym niedawny artykuł HR Standard.

Największy w Polsce portal skierowany do szerokiego grona osób związanych z branżą HR – HRstandard.pl – w jednym ze swoich najnowszych artykułów wskazuje grywalizację jako jedną z najbardziej skutecznych i efektywnych metod pozyskiwania nowego pracownika. Artykuł podkreśla trend wykorzystania nowych technologii i mediów społecznościowych do rekrutacji pracowników przy firmach z różnorakich branż. Zdecydowanie szybciej dokonuje się niezbędna selekcja potencjalnych pracowników, jest ona bardziej obiektywna i zdecydowanie łatwiej jest wyłowić prawdziwe talenty.

Link do całego artykułu znajduje się tutaj.

Aplikacje i produkty grywalizacyjne dedykowane dla procesów rekrutacyjnych posiada także firma GrywIT.
Jeżeli jesteś zainteresowany zastosowaniem grywalizacji w przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego dla swojej firmy skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy na stronie lub zadzwoń.