FRIDAY CASE STUDY#20 UP

FRIDAY CASE STUDY#20 UP

Zgodnie z GRYWITOWĄ, piątkową tradycją na naszą stronę wchodzi jedno z naszych FRIDAY CASE STUDY, a dzisiejsze jest wyjątkowe bo to już 20! W nim chcemy Wam przedstawić bardzo ciekawy projekt dla sieci franczyz bankowych jakim jest UP. Jakie były jego główne cele? Nie trzymamy Was już w niepewności i zapraszamy do przeczytania!

Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży oraz zaangażowanie pracowników we wszelkie inicjatywy tworzone przez bank . Aplikacja wspiera także rozmaite konkursy wewnętrzne dla sprzedawców.

Zamiast standardowej i często zawodnej formy komunikacji – np. maili lub niewidocznych komunikatów – pracownicy cały czas mają dostęp do informacji o bieżących konkursach – nie tylko sprzedażowych i wynikowych – ale też zupełnie nieformalnych w obrębie własnego miejsca pracy.
Jesteś zainteresowany grą UP? Podziel się tym z nami w komentarzu!

Jeśli chciałbyś skorzystać z naszego projektu skontaktuj się z nami!

Jak to zrobić?

Korzystając z maila: info@grywit.pl lub telefonicznie: +48 731 218 118 lub +48 602 775 961