FRIDAY CASE STUDY#18 _ Hot Race

FRIDAY CASE STUDY#18 _ Hot Race

Hot Race to gra wdrożona na potrzeby eventów integracyjnych m.in. dla firmy CAT z branży budowlanej oraz dla firmy Ensono z branży IT. Gra jest świetnym przykładem na to jak można osiągać cele biznesowe poprzez dobrą zabawę i wykorzystanie technologii.

Podczas wydarzenia uczestnicy w grupach wykonywali zadania które wymagały od nich pracy zespołowej i kreatywności. Ważna była tez dawka poczucia humoru.

Dzięki możliwościom gry, event przebiegał sprawnie – uczestnicy potwierdzenie wykonania zadań umieszczali w aplikacji i otrzymywali od arbitra akceptację lub odrzucenia zadania. Na bieżąco mogli też śledzić ranking – swoją bieżącą punktację i punktację innych.

Najważniejszym zadaniem było oczywiście przekroczenie mety czyli zdobycie przez wszystkie zespoły łącznie pułapu punktów wyznaczonego na początku gry. Dzięki temu gra wzmacniała współpracę.

Hot Race ze względu na swoją grupę docelową została przygotowana w motywie rajdu samochodowego jednak każda gra eventowa może być dostosowana do potrzeb klienta i mieć zupełnie inny motyw i fabułę.