FRIDAY CASE STUDY#17 _ The Game

FRIDAY CASE STUDY#17 _ The Game

W wirze codziennej pracy, szczególnie w bankowości, uczestnictwo w szkoleniach, działaniach onboardingowych, wpieranie employer branding firmy, a także udział w akcjach charytatywnych wymaga od nas sporego zaangażowania. Co jednak jeśli nie jest ono na takim poziomie na jakim byśmy chcieli my i nasi pracodawcy? Co by było gdyby przenieść się do średniowiecznego świata rycerskich walk, ratowania księżniczek i walki o tron? Tak zaczął się projekt The Game którego efekty zaskoczyły nas wszystkich.

The Game to gra wdrożona w instytucji bankowej liczącej ponad 4000 pracowników.

Jej głównym celem było zwiększenie poziomu uczestnictwa w szkoleniach oraz zwiększenie poziomu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) w firmie.  Udało się osiągnąć cel ponieważ wielu pracowników zwiększyło swoje zainteresowanie działaniami wspierającymi szpitale, domy dziecka czy zaangażowało się w akcje oddawania krwi.

Dzięki wdrożeniu gry klient zdobył pierwsze miejsce w globalnych rankingach pod względem uczestnictwa w szkoleniach. Co więcej oddziały w których gra została wprowadzona znalazły się w czołówce wszystkich dywizji banku w Polsce na zebrane fundusze charytatywne oraz zostały nagrodzone podczas grudniowej gali, za zaangażowanie w akcjach dobroczynnych.