FRIDAY CASE STUDY#13 _ MLM

FRIDAY CASE STUDY#13 _ MLM

Gra MLM pomogła zwiększyć zaangażowanie w działania struktury, pomóc w szkoleniu nowych jak i starszych stażem członków a także pozwoliła na wdrożenie natychmiastowego feedbacku tak potrzebnego przy budowania pozytywnych relacji między członkami struktury.

Feedback o którym mowa to nie tylko ten między partnerem a klientem, ale także pomiędzy członkami na równym poziomie struktury. Wzajemne docenianie burzy mur zbudowany tradycyjną rywalizacją która niejednokrotnie demotywowała niejednego, a co za tym idzie odbierała możliwość działaniom ludziom z potencjałem. Gra MLM odrzuca taki model działania stawiając na najważniejsze aspekty grywalizacji sprawiające że działanie staje się przyjemnością, a nie przymusem.

Gra MLM posiada możliwość dodawania linków i plików które może pobrać uczestnik co jest niezwykle przydatne przy regularnym uczestnictwie w webinarach, pobieraniu dokumentów lub informatorów i katalogów.

Gra dostosowywana jest graficznie i merytorycznie dla konkretnego klienta dzięki czemu wpływa pozytywnie na lojalność członków społeczności MLM.