Case study #2 – Czas się spotkać

Case study #2 – Czas się spotkać

Targi, konferencje i eventy organizowane na wielkopowierzchniowych halach to ciekawe wydarzenia podczas którym można wiele się dowiedzieć, nawiązać ciekawe relacje i zdobyć cenne doświadczenia. Będąc organizatorem takiego wydarzenia chcielibyśmy aby uczestnicy nie byli podczas wydarzenia zestresowani, zagubieni, a także by ich czas był urozmaicony i dobrze zaplanowany. Jak to zrobić? Na przykład z pomocą GrywITacji.

GrywITacja jako gra może na targach zachęcać do obejrzenia różnych stanowisk, przeprowadzenia konkursu dla uczestników, a także mobilizować samych wystawców do większej aktywności i zaangażowania. Może stać się także przewodnikiem po targach. Papierowe mapy i rozpiski łatwo zgubić, natomiast aplikację mamy zawsze na telefonie. Dzięki systemowi dodawania plików użytkownik może z łatwością zobaczyć mapę hali i znaleźć interesujące go stanowisko. Co więcej poznając kolejne stanowiska zbieramy punkty które później możemy wymienić na ciekawe bonusy jak chociażby kawa, gadżety od sponsorów targów czy zniżki na usługi wystawców.

To jednak tylko niewielka część możliwości aplikacji GrywITacją z którą targi, konferencje i wielkie eventy przestaną być nieznanym miejscem pełnym ludzi ale przede wszystkim miejscem do którego chce się wracać!

 

Zobacz jak GrywITacja działa w praktyce!