
Case study #9 – White and blue
White And Blue to gra stworzona dla firmy z sektora ubezpieczeniowego. Aplikacja wspiera obsługę klienta i pracę działów callcenter. Przykładowe cele to: podniesienie jakości obsługi klientów przez konsultantów, propagowanie terminowości i zgodności w kompletowaniu, a także dostarczaniu dokumentów.
White And Blue to gra stworzona dla firmy z sektora ubezpieczeniowego. Aplikacja wspiera obsługę klienta i pracę działów callcenter. Przykładowe cele to: podniesienie jakości obsługi klientów przez konsultantów, propagowanie terminowości i zgodności w kompletowaniu, a także dostarczaniu dokumentów.
Gra poza angażowaniem pracowników w regularne zadania, pomaga także w przeprowadzaniu konkursów wewnętrznych oraz budowaniu relacji wśród współpracowników.
- Grafika dostosowana do klienta
- System doceniania
Dzięki opcji docenianie możemy docenić innego uczestnika gry przyznając mu dowolną ilość punktów, w dodatku sami również możemy zostać docenieni przez współpracowników.
Prezentowanie bieżących wyników odbywa się w zakładce ranking indywidualny lub zespołowy. Aplikacja oferuje również bieżącą komunikację z uczestnikami gry, odnośnie spraw dziejących się w firmie, co umożliwia łatwe poruszanie się po aplikacji, dzięki informacji w jakim miejscu pojawiło się nowe zadanie.