Case study #3 – Onboarding

Case study #3 – Onboarding

Okres wdrożenia nowego pracownika w firmie zarówno dla pracownika jak i dla pracodawcy nie musi być trudny. Aby ułatwić ten proces stworzyliśmy grę Onboarding dzięki której pracownik posiada wsparcie w procesie wdrożenia, zaś pracodawca może w łatwy i przejrzysty sposób sprawdzać postępy nowych pracowników.

Onboarding to jednak więcej niż jedynie mapa działań i narzędzie sprawdzające. Przede wszystkim to aplikacja pozwalająca w szybki i jasny sposób przekazać feedback, odkryć w których obszarach nowy pracownik odnajduje się najlepiej a w których warto z nim popracować.

Dostęp do aplikacji może mieć więcej osób niż jedynie pracownik i jego bezpośredni przełożony, ale także inne osoby wpierające proces wdrożenia jak mentor, osoby nadzorujące inne zespoły czy działy. To także świetna okazja by nowy pracownik poznał osoby odpowiedzialne także za inne współpracujące z jego zespołem komórki organizacyjne.

Onboarding jest aplikacją prostą dzięki czemu nowy pracownik nie jest obciążony kolejnymi systemami których musi się nauczyć. Także pracodawca czy inne osoby po stronie wspierającej nie muszą obawiać się wdrażania skomplikowanych programów obciążających ich telefony czy komputery i zabierające czas.

Intuicyjność aplikacji to duży atut a możliwość jej posiadania w telefonie własnym nie ogranicza pracy jedynie do siedzenia przy przeznaczonym biurku.