Case study #11 – Rock game

Case study #11 – Rock game

Rock Game to gra stworzona dla firmy z branży produkcyjnej w ramach wsparcia relacji z klientami B2B zarówno stałymi jak i nowymi. Klient poznaje firmę, buduje z nią relacje i zyskuje profity. Dla firmy jest to z kolei zwiększenie sprzedaży zarówno w przypadku dotychczasowych jak i dla nowych klientów.

Rock Game to gra stworzona dla firmy z branży produkcyjnej w ramach wsparcia relacji z klientami B2B zarówno stałymi jak i nowymi. Grę może posiadać każdy klient firmy i z jej pomocą nie tylko lepiej poznawać firmę, ale także budując z nią relację zyskiwać przewidziane przez firmę profity.

Jednym z celów gry jest zwiększenie sprzedaży dla nowych klientów w zakresie produktów, które oferuje firma, a także zwiększenie do sprzedaży dla stałych klientów. Poza samymi zyskami ważnym celem, który wspiera aplikacja jest zwiększenie rekomendacji i pozyskiwanie nowych klientów dzięki tym rekomendacjom.

Wykonanie każdego „zadania” jak polecenie innej firmie usług jest punktowane, a im więcej punktów zbiera klient tym lepsze może otrzymać „nagrody” czyli profity przy zakupie kolejnych produktów itp.

Podsumowując Rock Game to gra będąca ciekawym programem lojalnościowym który nie opiera się jedynie na posiadaniu karty i newslettera, ale autentycznie angażuje klientów przez co jednocześnie przyciąga ich do siebie i zachęca nowych.