Aplikacje eventowe

Potrzebujesz narzędzia, które wesprze Twój event? Myślisz o zaangażowaniu uczestników w nietypowy sposób? Zobacz co proponujemy!

Aplikacje szkoleniowe

Spraw by nauka była przyjemna i innowacyjna. Poznaj nasze rozwiązanie usprawniajace przyswajanie wiedzy i umożliwiające monitorowanie efektów szkoleniowych.

Aplikacja eventowa

Aplikacja może być stosowana podczas różnego rodzaju eventów, konferencji, integracji pracowników, targów czy jubileuszy.

Narzędzie jest oparte o mechanizmy grywalizacji zwiększające zaangażowanie uczestników konferencji. W aplikacji znajdują się różne moduły wypełnione krótkimi wyzwaniami oraz moduły takie jak jak np. Selfiaki, Złote myśli prelegentów, a także moduł odpowiedzialny za feedback.

Dostęp do aplikacji jest zazwyczaj krótkoterminowy – trwa od 1 dnia do miesiąca. Aplikacja może być stosowana zarówno podczas eventów online jak i offline.

Z naszą aplikacją byliśmy już na

Trenferencja, konferencja offline 2019

HR Camp, konferencja offline, 2020

Marka Ty, konferencja online, 2020

The BEST of Wellbeing, konferencja online, 2020

Wykorzystaj aplikację eventową do

Integracji uczestników konferencji (networkingu)

Przekazania wszystkich istotnych informacji na temat wydarzenia

Zwiększenia zaangażowania poprzez wyzwania

Promocji wydarzenia i partnerów

Nagrodzenia uczestników za zaangażowanie

Kontaktu z uczestnikami w trakcie, przed i po konferencji

Cena aplikacji

Aplikacja eventowa Grywit - 1 wydarzenie
od 7950
Cena jest zależna od: liczby dni obsługi konferencji,
liczby uczestników, ilości materiałów, dodatkowych funkcji i zakresu obsługi.
W ramach abonamentu aplikacji otrzymujesz:
  • dostęp do aplikacji eventowej dla organizatora i uczestników na czas trwania eventu
  • pakiet zadań do eventu dopasowanych do charakteru eventu
  • obsługa zadań (weryfikacja) i dodawanie zadań przez Grywit (istnieje możliwość wdrożenia dedykowanych zadań zleconych przez organizatora)
  • obsługa graficzna i stworzenie dedykowanego layoutu zgodnego z brandingiem wydarzenia
  • raport z wydarzenia (ankiety, zdjęcia, komenatrze)
  • help desk
Popularne

Aplikacja Grywit to rozwiązanie idealne na każde wydarzenie. Sprawdzi się zarówno podczas konferencji, targów, jubileuszy czy też integracji firmowej.

Aplikacja może być spersonalizowana pod Państwa konferencję w zakresie contentu jak i wyglądu. Współpraca obejmuje wsparcie help desk po stronie Grywit na miejscu i w formie offline, a także krótkie wystąpienie na początku z objaśnieniem działania aplikacji i zasad gry.

Dodatkowo aplikacja aktywizuje uczestników poprzez różnego rodzaju punktowane i tematyczne zadania, quizy dotyczące wystąpień / stoisk / partnerów. Zachęca do networkingu poprzez zadania networkingowe np.: porozmawiaj z osobą której do tej pory nie poznałeś osobiście / zrób selfie z prelegentem / z wybranym stoiskiem / najbardziej inspirujący cytat wydarzenia. Reklamuje organizatora poprzez wysokopunktowane zadania wymagające np. sharowania zdjęcia wykonanego na konferencji wraz z oznaczeniem konferencji za pomocą #.

Zainteresowało Cię nasze rozwiązanie?

Aplikacja szkoleniowa

Aplikacja szkoleniowa to narzędzie do stosowania zarówno w trakcie jak i po szkoleniu. Stawiamy tutaj na przede wszystkim zaanagżowanie uczestników szkoleń w oparciu o grywalizację jak i utrwalanie zdobytej wiedzy po szkoleniu.

Aplikacja może być stosowana podczas różnego rodzaju szkoleń, zarówno kilkugodzinnych, jednodniowych, kilkudniowych, cyklicznych oraz do kilku miesięcznych, a nawet rocznych programów szkoleniowych.

Narzędzie jest oparte o mechanizmy grywalizacji zwiększające zaangażowanie uczestników szkolenia. Aplikacja może być stosowana zarówno podczas szkoleń online jak i offline.

Wykorzystaj aplikację szkoleniową do

Monitoringu zaangażowania i postępów

Zbierania potrzeb szkoleniowych

Zwiększenia zaangażowania

Promocji marki i zwiększenia sprzedaży szkoleń

Zmiany nawyków i nauki nowych treści

Komunikacji z uczestnikami szkoleń

Jakie są korzyści z grywalizacji w szkoleniach?

Sprawia, że ​​nauka jest przyjemna i interaktywna

Niezależnie od odbiorców i tematyki gamifikacja uczenia się może pomóc w tworzeniu ciekawych, edukacyjnych, a jednocześnie rozrywkowych treści. Grywalizacja napędza ludzkie zaangażowanie a elementy rywalizacji dodają motywacji i mogą sprawić, że nauka będzie przyjemnością.

Pozytywnie uzależnia od nauki i rozwoju

Jeśli musiałbyś zdefiniować pojedynczy najważniejszy cel uczenia się, z pewnością będzie to zaszczepienie nowej wiedzy swoim uczniom. Korzyścią płynącą z grywalizacji w uczeniu się jest naturalny “high”, jaki może nam dać, oraz wpływ na utrwalanie wiedzy. Kiedy nasz mózg chce nas wynagrodzić, uwalnia dopaminę do naszych ciał, więc kiedy wygrywamy grę lub osiągamy coś ważnego dla nas, czujemy się dobrze.

book, read, book pages

Zainteresowało Cię nasze rozwiązanie?

Translate »